High on Life
Rebranding af Danmarks juicemester
Såkaldte sundhedsguruer hænger på træerne. Så vil de det ene, så vil de det andet. High on Life er ikke en modedille. Her er målet blot at få os til at tage ansvar og bruge vores sunde fornuft. Vi har hjulpet med stærk positionering og et skalerbart visuelt univers.
Problemet med de selvudnævnte sundhedsguruer er ikke manglen på tilhængere. Folk står i kø for at hægte sig på den nyeste dille i håbet om øget energi og evig ungdom. Men diller er døgnfluer. Sådan er det ikke med Mads Bo og High on Life. Vi har hjulpet ham med at positionerer sig som et autentisk brand med solide værdier.
Jordforbindelsen intakt
Vores opgave har været at gennemsyre brandet med Mads Bos originalitet. Vi har lyttet og set ham i øjnene. Sammen har vi defineret værdier og visioner. Vi har været fluen på væggen ved forbrugerevents, gransket brugen af sociale platforme og studeret konkurrenternes gøren og laden. Det har alt sammen ført til et visuelt univers, som hylder det oprigtige. High on Life er blevet stærkt positioneret, og Mads Bo er blevet et brand i sig selv – juicemesteren over dem alle – som netop brander High on Life.