Gør dit brand unikt

 

De tre grundpiller som I skal prioritere, hvis I ønsker et stærkt brand med en unik markedsposition.

 

 

Positionering

Identificering af den ideelle position 

Udgangspunktet for at opnå en stærk markedsposition er, at finde ind til den position, der vil være den mest ideelle for jeres brand at indtage.

Arbejdsområder:

  • Konkurrent- og markedsanalyse
  • Brand kompas
  • Værditilbud
  • Differentiering
  • Positionering

Strategi

Strategien for at indtage positionen

Hvis vejen fra A til B skal være effektiv, kræver det at der tages stilling til, hvilke strategiske initiativer, der skal aktiveres for at indtage positionen.

Arbejdsområder:

  • Brand strategi
  • Visuel identitet
  • Kommunikationsplatform
  • Strategiske initiativer

Transformation

Intern forankring og arbejdsværktøjer

Det er afgørende at alle kanoner skyder i samme retning og at alle medarbejdere har de rigtige værktøjer til at løfte opgaven.

Arbejdsområder:

  • Intern forankring
  • Brand management
  • Arbejdsværktøjer
  • Implementering

Siden 2010 har vi som brandrådgivere løst opgaver for et bredt spekter af anerkendte virksomheder fordelt på en lang række brancher.

Peter Laursen

Har du spørgsmål til vores services?

Ingen opgaver er ens, men de starter alle sammen med at vi mødes. Ring eller skriv til os for en uforpligtende snak. Vi er altid klar på at lytte eller dele ud af vores erfaringer.

Se mere