Digital

Digital

53 pct. af mobil webtrafik går tabt, hvis det tager mere end tre sekunder at loade en hjemmeside fra en mobil enhed. Det viser de seneste tal fra Google. Vi har på den baggrund sat som ubestrideligt mål at bringe vores kunder i front med den til enhver tid bedste mobile kundeoplevelse.

Vi mener i al beskedenhed at have fundet den perfekte balance mellem at skabe en visuelt appellerende brand-platform og en teknisk relevant løsning. Med andre ord skaber vi hurtige og friktionsfrie kundeoplevelser, hvor relevans for den enkelte målgruppe og kort indlæsningstid er omdrejningspunkt for at præstere en smidig og målrettet kundeoplevelse.

Spillereglerne er i øvrigt de samme for BtB og BtC. Google har tidligere afsløret, at halvdelen af BtB-søgninger allerede i dag foregår fra mobile enheder og ventes at stige til 70 pct. inden udgangen af 2020. Derfor tager vores arbejde altid udgangspunkt i at udvikle en bundsolid og visionær brand-platform, der rammer den respektive målgruppen lige i hjertet.

Undervurder ikke betydningen af en mobil brand-strategi, eftersom kampen om forbrugerenes gunst i stigende grad foregår på den mobile banehalvdel, hvor over halvdelen af den samlede webtrafik allerede foregår.

Det gør os naturligvis stolte af anerkendelsen fra FWA og Awwwards, hvor vi har modtaget flere awards inden for mobil-området. Resultater opnået ved at vi altid benchmarker mod branchens mest anerkendte tests og målemetoder.

3

Mobile Excellence Awwwards + Google

1

Mobile Site Of The Year Awwwards, Nominee

3

Mobile Site Of The Week Awwwards

1

Mobile Of The Day FWA

Peter Laursen

Har I brug for at styrke jeres digitale tilstedeværelse?

Kontakt os venligst og lad os holde et uforpligtende møde, hvor vi kan vende potentialet og mulighederne for jeres brand. Skriv eller ring til Peter på nedenstående oplysninger.