Artikelserie
Det er sin sag hele tiden at holde sig både aktuel og attraktiv med en målgruppe, der er i konstant bevægelse. Nye æstetiske trends, et uomgængeligt fokus på bæredygtighed og evigt voksende teknologiske muligheder. Det er hverdagen for de fleste design- og møbelbrands.
Det har naturligt forårsaget at produktudvikling har fået en større og vigtigere rolle for alle virksomheder i branchen. Der er sjældent tid til at sidde stille i egen stol. Det kaster en masse positive resultater af sig i form af stærkere produktsortimenter, agile produktionssetups og et højere innovationsniveau.
Investér i dine bestsellere og gør dem til klassikere. Nogle gange tager det tid at nå til tops og skabe en succes.
Bagsiden af det høje tempo er, at man glemmer at holde fokus på det der allerede virker. At forbedre de produkter man allerede har investeret mange ressourcer og penge i at udvikle. Det betyder at man ikke får høstet det fulde udbytte af et godt stykke arbejde.
Med denne artikelserie ønsker vi at give dig fornyet fokus og styrke til, at positionere dine eksisterende produkter stærkere i din målgruppes bevidsthed og derved sikre et større udbytte af noget du allerede har skabt.
I serien af artikler kigger vi nærmere på 4 væsentlige emner:
For at skabe nye perspektiver og sikre relevansen for dig og din virksomhed, har vi inviteret en række interessante og erfarne personligheder med ombord, når vi dykker ned i potentialerne.
Hør Søren Schriver fortælle om, hvorfor du skal overveje potentialet i at investere i dine eksisterende produkter, når du arbejder med produktudvikling. Søren er bestyrelsesformand og medejer af design- og møbelbrandet MENU og har derudover aktive roller i virksomheder som Bisgaard Sko og Lakrids by Bülow.
Har du et ønske om, at få et større udbytte af dine eksisterende produkter, så lad os tage en indledende snak om hvor potentialet kunne ligge i din virksomhed.
Vestergade 49B
8000 Aarhus C
+45 42 42 80 52
kontakt@vulkanbureau.dk
Copyright © Vulkan